Genel Forumlar Haylazforum.Net

Genel Forumlar Haylazforum.Net (https://haylazforum.net/)
-   Unreal3.x - Hazır Kodlar (https://haylazforum.net/336-unreal3-x-hazir-kodlar/)
-   -   Unreal3.x Hazır Kodlar Unreal NOTICE kullanımını kısıtlamak (https://haylazforum.net/unreal3-x-hazir-kodlar/9220-unreal-notice-kullanimini-kisitlamak.html)

Aytac 16.Şubat.2019 00:45

Unreal NOTICE kullanımını kısıtlamak
 
Merhaba,

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> <m_message.c>

BULUN
:
Kod:

if (parc < 3 || *parv[2] == '')
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]);
return -1;
}

ALTINA:

Kod:

if (cmd == "NOTICE")
{
if (*parv[1] == '#')
{
if (!IsARegNick(sptr) || IsULine(sptr)) {
sendto_one(sptr, "NOTICE :* Sunucu üzerinde NOTICE komutunu kullanabilmeniz için rumuzunuz kayıtlı olması gerekmektedir.", me.name, sptr->name);
return -1;
}
}
}

EKLEYIN, ilgili alanda make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde NOTICE kullanımını sadece rumuzu kayıtlı olan kişilerin kullanmasına izin vermiş olursunuz.
[COLOR=Red]NOT: [COLOR=Black]Message.c editi kime aittir bilmiyorum google'da dolaşırken bulmuş olduğum bir kodçuk IsOper(sptr) tanımlaması ile verilmiş yani sunucuda sadece operlerin kullanmasına istinaden vermişler kodu ben de kayıtlı rumuzların kullanması için düzelttim.

RahmetLi 26.Mart.2021 01:35

Cevap: Unreal NOTICE kullanımını kısıtlamak
 
yaptım ama userler notice atıyor yıne


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.Navbar with Avatar by Motorradforum