| 
		
			| Aytac | 16.Şubat.2019 01:40 |  
 Time komutundaki(saat ve tarihi türkçeleştirmek)
 Merhaba arkadaşlar,UnrealIRCd  sunucularda /time  komutunu uyguladığınız zaman karşınıza aşağıdaki gibi bir çıktı gelmektedir.
 
Önce Tarih, sonra saat  şeklinde, 
Bu yazımda, /time  komutunda gelen veriyi tamamen türkçe'ye çevireceğiz. Pek gerekli bir şey mi bence değil, ama Unreal  programınızı türkçe'ye çevirmek istediğinizde gerekli olabilir. Ben de olduğu gibi. ;P
• Klasör: -> Unreal3.2/src/ •
 Dosya: -> (s_misc.c )
BULUN, 
 
	Kod: 
 static char *months[] = {"January", "February", "March", "April",
 "May", "June", "July", "August",
 "September", "October", "November", "December"
 };
 
 static char *weekdays[] = {
 "Sunday", "Monday", "Tuesday", "Wednesday",
 "Thursday", "Friday", "Saturday"
 };
 DEGISTIRIN,
 
 
	Kod: 
 static char *months[] = {"Ocak", "Şubat", "Mart", "Nisan", "Mayıs", "Haziran", "Temmuz", "Ağustos", "Eylül", "Ekim", "Kasım", "Aralık"
 };
 
 static char *weekdays[] = {
 "Pazar", "Pazartesi", "Salı", "Çarşamba", "Perşembe", "Cuma", "Cumartesi"
 };
 
-
BULUN, 
 
	Kod: 
 char *date(time_t clock){
 static char buf[80], plus;
 struct tm *lt, *gm;
 struct tm gmbuf;
 int  minswest;
 
 if (!clock)
 time(&clock);
 gm = gmtime(&clock);
 bcopy((char *)gm, (char *)&gmbuf, sizeof(gmbuf));
 gm = &gmbuf;
 lt = localtime(&clock);
 #ifndef _WIN32
 if (lt->tm_yday == gm->tm_yday)
 minswest = (gm->tm_hour - lt->tm_hour) * 60 +
 (gm->tm_min - lt->tm_min);
 else if (lt->tm_yday > gm->tm_yday)
 minswest = (gm->tm_hour - (lt->tm_hour + 24)) * 60;
 else
 minswest = ((gm->tm_hour + 24) - lt->tm_hour) * 60;
 #else
 minswest = (_timezone / 60);
 #endif
 plus = (minswest > 0) ? '-' : '+';
 if (minswest < 0)
 minswest = -minswest;
 (void)ircsprintf(buf, "%s %s %d %d -- %02d:%02d %c%02d:%02d",
 weekdays[lt->tm_wday], months[lt->tm_mon], lt->tm_mday,
 1900 + lt->tm_year,
 lt->tm_hour, lt->tm_min, plus, minswest / 60, minswest % 60);
 
 return buf;
 }
 DEGISTIRIN,
 
 
	Kod: 
 char *date(time_t clock){
 static char buf[80], plus;
 struct tm *lt, *gm;
 struct tm gmbuf;
 int  minswest;
 
 if (!clock)
 time(&clock);
 gm = gmtime(&clock);
 bcopy((char *)gm, (char *)&gmbuf, sizeof(gmbuf));
 gm = &gmbuf;
 lt = localtime(&clock);
 #ifndef _WIN32
 if (lt->tm_yday == gm->tm_yday)
 minswest = (gm->tm_hour - lt->tm_hour) * 60 +
 (gm->tm_min - lt->tm_min);
 else if (lt->tm_yday > gm->tm_yday)
 minswest = (gm->tm_hour - (lt->tm_hour + 24)) * 60;
 else
 minswest = ((gm->tm_hour + 24) - lt->tm_hour) * 60;
 #else
 minswest = (_timezone / 60);
 #endif
 plus = (minswest > 0) ? '-' : '+';
 if (minswest < 0)
 minswest = -minswest;
 (void)ircsprintf(buf, "%d %s %d %s ¤ %02d:%02d", lt->tm_mday, months[lt->tm_mon], 1900 + lt->tm_year, weekdays[lt->tm_wday],
 lt->tm_hour, lt->tm_min, plus, minswest / 60, minswest % 60);
 
 return buf;
 }
 
 UnrealIRCd
 'in ana dizininde make ve ./unreal restart  komutlarını uygulayın. Artık sunucunuz üzerinde /time  komutu uygulandığında, kişilere program tarafından gösterilecek çıktı aşağıdaki gibi olacaktır. |