Genel Forumlar Haylazforum.Net

Genel Forumlar Haylazforum.Net (https://haylazforum.net/)
-   Unreal3.x - Hazır Kodlar (https://haylazforum.net/336-unreal3-x-hazir-kodlar/)
-   -   Unreal3.x Hazır Kodlar TKL -> xLine sabitlemek (https://haylazforum.net/unreal3-x-hazir-kodlar/9273-tkl-xline-sabitlemek.html)

Aytac 16.Şubat.2019 04:39

TKL -> xLine sabitlemek
 
Merhabalar,

Bu düzenlemeyi kullanan şu anda gördüğüm kadarıyla büyük sunucular bazılarınız sunucudan atılan kişilerin ban sebeplerinde aşağıda ki gibi atıldıklarını görmüşsünüzdür. Bu yazımda da aynı düzenlemeyi sizlerde kullanabileceksiniz.

[21:09] * IRC`den Çıktı: BESTEE55 ([email protected]) (Z:lined)

[21:09] * IRC`den Çıktı: BESTEE55 ([email protected]) (G-Line)

[21:09] * IRC`den Çıktı: BESTEE55 ([email protected]) (K-Line)




Klasör: Unreal3.2/src/modules
Dosya: <m_tkl.c>

Zline mesajını sabitlemek için,
BULUN:
Kod:

if (lp->type & TKL_ZAP)
    {
        ircstp->is_ref++;
        ircsprintf(msge, "Z:lined (%s)",lp->reason);
        return exit_client(cptr, cptr, &me, msge);
    }

DEGISTIRIN:
Kod:

if (lp->type & TKL_ZAP)
    {
        ircstp->is_ref++;
        ircsprintf(msge, "Z:lined",lp->reason);
        return exit_client(cptr, cptr, &me, msge);
    }

Gline mesajı için,
BULUN:
Kod:

ircsprintf(msge, "User has been %s from %s (%s)",
                  (lp->expire_at ? "banned" : "permanently banned"),
                  ircnetwork, lp->reason);
            return (exit_client(cptr, cptr, &me, msge));

DEGISTIRIN:
Kod:

ircsprintf(msge, "G-Line",
                  (lp->expire_at ? "banned" : "permanently banned"),
                  ircnetwork, lp->reason);
            return (exit_client(cptr, cptr, &me, msge));

Kline mesajı için,
BULUN:
Kod:

ircsprintf(msge, "User is %s (%s)",
                  (lp->expire_at ? "banned" : "permanently banned"),
                  lp->reason);
            return (exit_client(cptr, cptr, &me, msge));

DEGISTIRIN:
Kod:

ircsprintf(msge, "K-Line",
                  (lp->expire_at ? "banned" : "permanently banned"),
                  lp->reason);
            return (exit_client(cptr, cptr, &me, msge));

Son olarak, dosyayı kaydedin ve UnrealIRCd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.

NOT: UnrealIRCd'in 3.2.3 versiyonunu kullanan kişilerin bu düzenlemeyi kullanabilmeleri için, src/s_kline.c üzerinden düzenleme yapmaları gerekiyor, düzenleme gerçekleştikten sonra da sunucuyu yeniden başlatmaları gerekmektedir.



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.Navbar with Avatar by Motorradforum