![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle bu düzenlemeyi kullanacak kişi veya kişilerin IRCd yedeğini almalarını ön görüyorum. Bu tarz düzenlemelerde en ufak hata UnrealIRCd'in bozulmasına sebep olabiliyor. Bu nedenlede yedek almanız sizin açınızdan çok daha iyi olacaktır. Yapacağımız işlem başlıktanda anlaşıldığı üzere, Founder sembolünü (.) nokta olarak değiştirmek. Ancak, ben son versiyonları kullandığımdan dolayı anlatımım tamamen son versiyonlara nazaran olacaktır.. • Klasör: -> Unreal3.2/src/ • Dosya: -> (api-isupport.c) BULUN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "~&@%+"); DEGISTIRIN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".&@%+"); • Dosya: -> (common.h) BULUN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ #define CHPFIX "(qaohv)~&@%+" DEGISTIRIN Kod:
#ifdef PREFIX_AQ #define CHPFIX "(qaohv).&@%+" • Dosya: -> (m_message.c) BULUN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ #define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER) #else #define PREFIX_REST (0) #endif switch (*pc) { case '+': prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '%': prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '@': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; #ifdef PREFIX_AQ case '&': prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER; break; case '~': prefix |= PREFIX_OWNER; break; #else case '&': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '~': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; #endif default: break; /* ignore it :P */ DEGISTIRIN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ #define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER) #else #define PREFIX_REST (0) #endif switch (*pc) { case '+': prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '%': prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '@': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; #ifdef PREFIX_AQ case '&': prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER; break; case '.': prefix |= PREFIX_OWNER; break; #else case '&': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; case '.': prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST; break; #endif default: break; /* ignore it :P */ BULUN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ else if (prefix & PREFIX_ADMIN) pfixchan[0] = '&'; else if (prefix & PREFIX_OWNER) pfixchan[0] = '~'; #endif else DEGISTIRIN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ else if (prefix & PREFIX_ADMIN) pfixchan[0] = '&'; else if (prefix & PREFIX_OWNER) pfixchan[0] = '.'; #endif else • Dosya: -> (m_names.c) BULUN, Kod:
/* Standard NAMES reply */ #ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) buf[idx++] = '~'; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) buf[idx++] = '&'; else DEGISTIRIN, Kod:
/* Standard NAMES reply */ #ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) buf[idx++] = '.'; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) buf[idx++] = '&'; else BULUN, Kod:
/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */ #ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) buf[idx++] = '~'; if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) buf[idx++] = '&'; DEGISTIRIN, Kod:
/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */ #ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) buf[idx++] = '.'; if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) buf[idx++] = '&'; • Dosya: -> (m_who.c) BULUN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) status[i++] = '~'; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) status[i++] = '&'; else DEGISTIRIN, Kod:
#ifdef PREFIX_AQ if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER) status[i++] = '.'; else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT) status[i++] = '&'; else • Dosya: -> (m_webtv.c) BULUN, Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = '~'; else if (access & CHFL_CHANPROT) *(buf + len++) = '&'; DEGISTIRIN, Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = '.'; else if (access & CHFL_CHANPROT) *(buf + len++) = '&'; • Dosya: -> (m_whois.c) BULUN, Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = '~'; else if (access & CHFL_CHANPROT) DEGISTIRIN, Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER) *(buf + len++) = '.'; else if (access & CHFL_CHANPROT) NOT: Bu düzenmeyi UnrealIRCd'in 3.2.10.1 versiyonunu kontrol ederek anlattım. Diğer versiyonlarda ilk satırlarımda söylediğim gibi, bir takım değişiklikler söz konusu olabiliyor. Kullanmış olduğunuz versiyonları dile getirirseniz. Neyin nerede olduğunu açık bir şekilde söyleyebilirim.. |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
founder nokta yapma , unreal3.2.x , unreal3.x , ~ işareti degistirme |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Unreal3.x Hazır Kodlar Module komutunu değiştirmek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:20 |
Rüyada Araba Lastiği Değiştirmek | Speedy | Rüya Yorumları | 0 | 24.Aralık.2018 08:48 |
Rüyada Teker Değiştirmek | Speedy | Rüya Yorumları | 0 | 24.Aralık.2018 08:47 |
Rüyada Ev Değiştirmek | Speedy | Rüya Yorumları | 0 | 22.Aralık.2018 16:29 |
Opera’da İndirme Konumunu Değiştirmek | Adenca | Opera | 0 | 22.Aralık.2018 13:15 |