![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Merhabalar,
* Bir çok IRC forumunda denk gelmişsinizdir.UnrealIRCd kategorisi altında, (IRCOPS, MOTD, LIST, vb) komutları kullanan kişi veya kişileri görmek istiyorum nasıl yaparım gibi, açılmış olan başlıkları. İşte bu modül o kişileri düşünürek AngryWolf, tarafından yapılmıştır kendisine teşekkür ederiz.(thanks..) * Modülü kullanmak isteyen kişilerin yapması gerekenler aşağıdaki set bloğunu unrealircd.conf dosyasının herhangi bir boş satırına eklemeleri veyahutta set bloklarının arasınada eklenebilir. Ancak, daha sağlıklı olması açısından ve bu işlerde acemi olan arkadaşlarımız için en mantıklısı budur diye düşüyorum.. Kod:
set { notify-commands "motd,admin,module"; }; NOT: modül kurulumunu bilmeyenler için, [Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...] bu başlıktan faydalanmalarını tavsiye ederim..) Not: kendinize veya operlerinize C snomask'ını da eklemelisiniz. C snomaskına sahip olmayan hiçbir oper bu uyarıları göremeyecektir. |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
belirtilen komutları görme , kullanılan komutları görme , unreal3.2.x modülü |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Unreal3.x Modül Belirtilen Komutları Loglama Modülü | Aytac | Unreal3.x - Modülleri | 2 | 26.Mart.2021 02:03 |
Unreal3.x Modül Belirtilen Identde göre kanala alma | Aytac | Unreal3.x - Modülleri | 0 | 17.Şubat.2019 19:31 |
Unreal3.x Hazır Kodlar Unreal Belirtilen rumuzları karşılama | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:48 |
Unreal3.x Hazır Kodlar /Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:47 |
Unreal3.x Hazır Kodlar SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:24 |