PHP Warning: log10() expects parameter 1 to be double, string given in ..../includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 47
Genel Forumlar Haylazforum.Net - Tekil Mesaj gösterimi - Unreal3.x Hazır Kodlar /MODULE komutunda belirtilen modülleri göstermek.
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 16.Şubat.2019   #1
Aytac
Guest
Üye No:
Şehir:
Mesaj Sayısı: n/a
Konu Sayısı: 1375
Beğendikleri:
Alınan Beğeni:

HF Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Hali
Kan Grubum:

Standart /MODULE komutunda belirtilen modülleri göstermek.

Merhaba,

• Genelde bir çok sunucu /MODULE komutunu sunucularında değiştirirler bir diğer terimle ise yasaklarlar Google, ve türevi arama motorlarında bu terimlerle geçmektedir. Bende yasaklamak yerine veya değiştirmek yerine, herhangi bir modülü göstermek daha mantıklı geldiğinden böyle bir düzenlemeyi gerçekleştirdim..

• Düzenleme yapılacak olan dosya uzantısı -> Unreal3.2*/src/modules.c

Kod:
if (!Modules)
    {
        sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :*** No modules loaded", me.name, sptr->name);
        return 1;
    }
Yukarıda ki bölümü bulun, bulduktan sonra ->

Kod:
if (!IsOper(sptr)) {
    #define modul1 "cloak (Official cloaking module (md5))"
    #define modul2 "commands (Wrapper library for m_ commands)"
    sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :*** %s ", me.name, sptr->name, modul1);
     sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :*** %s ", me.name, sptr->name, modul2);
      sendto_realops("%s (%s@%s) Tarafından MODULE komutu kullanıldı.",  sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost);
     return 0;
    }
Altına ekleyin, ardından Unreal-in ana dizinine geçiş yapın make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın, ilavaten module komutunu kullanan kişileride operlara bildirecektir.

Kullanılan test versiyon -> Unreal3.2.10.2

NOT:Şu an 2 modül görünecek şekilde düzenlenmiştir, isterseniz siz aynı mantıkla 3 4 veya üzeride gösterebilirsiniz tamamen size bağlı bir şey...

  Alıntı