PHP Warning: log10() expects parameter 1 to be double, string given in ..../includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 47
Genel Forumlar Haylazforum.Net - Tekil Mesaj gösterimi - Unreal3.x Hazır Kodlar Unreal NOTICE kullanımını kısıtlamak
Konu: Unreal3.x Hazır Kodlar Unreal NOTICE kullanımını kısıtlamak
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 16.Şubat.2019   #1
Aytac
Guest
Üye No:
Şehir:
Mesaj Sayısı: n/a
Konu Sayısı: 1375
Beğendikleri:
Alınan Beğeni:

HF Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Hali
Kan Grubum:

Standart Unreal NOTICE kullanımını kısıtlamak

Merhaba,

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> <m_message.c>

BULUN
:
Kod:
if (parc < 3 || *parv[2] == '') 
{ 
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]); 
return -1; 
}
ALTINA:

Kod:
if (cmd == "NOTICE") 
{ 
if (*parv[1] == '#') 
{ 
if (!IsARegNick(sptr) || IsULine(sptr)) { 
sendto_one(sptr, "NOTICE :* Sunucu üzerinde NOTICE komutunu kullanabilmeniz için rumuzunuz kayıtlı olması gerekmektedir.", me.name, sptr->name); 
return -1; 
} 
} 
}
EKLEYIN, ilgili alanda make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde NOTICE kullanımını sadece rumuzu kayıtlı olan kişilerin kullanmasına izin vermiş olursunuz.
[COLOR=Red]NOT: [COLOR=Black]Message.c editi kime aittir bilmiyorum google'da dolaşırken bulmuş olduğum bir kodçuk IsOper(sptr) tanımlaması ile verilmiş yani sunucuda sadece operlerin kullanmasına istinaden vermişler kodu ben de kayıtlı rumuzların kullanması için düzelttim.

  Alıntı