Merhaba,
Klasör: 
-> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: 
-> (
m_kick.c) 
BULUN,
    
Kod:
    sendto_channel_butserv(chptr,
                            sptr, ":%s KICK %s %s :%s",
                            parv[0], chptr->chname, who->name, comment);
   
DEGISTIRIN,
    
Kod:
    sendto_channel_butserv(chptr,
                            sptr, ":%s KICK %s %s :%s Kanalından Atıldınız.",
                            parv[0], chptr->chname, who->name, chptr->chname);
   
• UnrealIRCd-in ana dizininde 
make ve 
./unreal rehash komutlarını uygulayın. Şimdi, düzenleme yapmadan önce herhangi bir kullanıcıya 
KICK attığımızda, şöyle bir çıktı oluşuyordu,
    
Kod:
    E Aytac Tarafından Kanaldan Atıldı (Uyarı; lütfen daha seviyeli olunuz.)
   
* Düzenleme yapıldıktan sonra atmış olduğunuz 
KICK çıktısıda aşağıda ki gibi olacaktır,
    
Kod:
    E Aytac Tarafından Kanaldan Atıldı (#Sohbet Kanalından Atıldınız.)
   
* Yani, ilgili 
/kick #kanal nick sebep komutunda belirtilen sebep ne olursa olsun burada düzenlemiş olduğumuz sebep olarak dönecektir. İlaveten de kick'in uygulandığı kanalıda belirtmiş oldum.
.)