16.Şubat.2019
|
#1
|
Guest
Üye No:
Şehir:
Beğendikleri:
Alınan Beğeni:
Ruh Hali
Kan Grubum:
|
Kill komutundaki sebebi sabitlemek
X, forumunda bir üyenin isteği üzerine verdiğim düzenleme..
# Klasör: Unreal3.2-/src/modules/
# Dosya: ( m_kill.c)
BULUN,
Kod:
if (MyConnect(acptr) && MyConnect(sptr) && IsAnOper(sptr))
(void)ircsprintf(buf2, "[%s] Local kill by %s (%)",
me.name, sptr->name,
BadPtr(parv[2]) ? sptr->name : parv[2]);
DEGISTIRIN,
Kod:
if (MyConnect(acptr) && MyConnect(sptr) && IsAnOper(sptr))
(void)ircsprintf(buf2, "[%s] Local kill by %s Sunucu üzerinden bağlantınız kesildi..",
me.name, sptr->name,
BadPtr(parv[2]) ? sptr->name : parv[2]);
Unreal'in ana dizininde make ve ./unreal rehash ..
|
|
Alıntı
|