PHP Warning: log10() expects parameter 1 to be double, string given in ..../includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 47
Genel Forumlar Haylazforum.Net - Tekil Mesaj gösterimi - Unreal3.x Hazır Kodlar Kill komutundaki sebebi sabitlemek
Konu: Unreal3.x Hazır Kodlar Kill komutundaki sebebi sabitlemek
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 16.Şubat.2019   #1
Aytac
Guest
Üye No:
Şehir:
Mesaj Sayısı: n/a
Konu Sayısı: 1375
Beğendikleri:
Alınan Beğeni:

HF Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Hali
Kan Grubum:

Standart Kill komutundaki sebebi sabitlemek

X, forumunda bir üyenin isteği üzerine verdiğim düzenleme..

# Klasör: Unreal3.2-/src/modules/
# Dosya: (m_kill.c)

BULUN,
Kod:
if (MyConnect(acptr) && MyConnect(sptr) && IsAnOper(sptr))

            (void)ircsprintf(buf2, "[%s] Local kill by %s (%)",
                me.name, sptr->name,
                BadPtr(parv[2]) ? sptr->name : parv[2]);

DEGISTIRIN,
Kod:
if (MyConnect(acptr) && MyConnect(sptr) && IsAnOper(sptr))

            (void)ircsprintf(buf2, "[%s] Local kill by %s Sunucu üzerinden bağlantınız kesildi..",
                me.name, sptr->name,
                BadPtr(parv[2]) ? sptr->name : parv[2]);
Unreal'in ana dizininde make ve ./unreal rehash ..

  Alıntı