PHP Warning: log10() expects parameter 1 to be double, string given in ..../includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 47
Genel Forumlar Haylazforum.Net - Tekil Mesaj gösterimi - Unreal3.x Hazır Kodlar (Topic, nick, host, identd gibi ifadelerin.)karakter limitini yükseltme
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 16.Şubat.2019   #1
Aytac
Guest
Üye No:
Şehir:
Mesaj Sayısı: n/a
Konu Sayısı: 1375
Beğendikleri:
Alınan Beğeni:

HF Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Hali
Kan Grubum:

Standart (Topic, nick, host, identd gibi ifadelerin.)karakter limitini yükseltme

Merhaba arkadaşlar,

Birilerinin işine yarar düşüncesiyle, bu başlığı oluşturmak istedim.

Başlıkta geçen işlemlerin bildiğiniz üzere, karakter limitleri bulunmaktadır. UnrealIRCd programı içerisinde sabit değerlerle bizlere verilmektedir. Bu limitleri yükseltmek için, aşağıdaki adımları izlemeniz yeterli olacaktır.

Klasor: Unreal3.2-*/include/
Dosya: struct.h

BULUN,

Kod:
#ifndef VMSP
#include "class.h"
#include "dbuf.h"	/* THIS REALLY SHOULDN'T BE HERE!!! --msa */
#endif
ALTINDA, aşağıdaki gibi kodlar göreceksiniz.

Kod:
#define	HOSTLEN	63	/* Length of hostname. Updated to */
/* comply with RFC1123 */

#define	NICKLEN	30
#define	USERLEN	10
#define	REALLEN	50
#define SVIDLEN	30
#define	TOPICLEN	307
#define	CHANNELLEN	32
#define	PASSWDLEN 48	/* was 20, then 32, now 48. */
#define	KEYLEN	23
#define LINKLEN	32
#define	BUFSIZE	512	/* WARNING: *DONT* CHANGE THIS!!!! */
#define	MAXRECIPIENTS 20
#define	MAXKILLS	20

Karşısında bulunan rakamlar ise, karakter uzunluklarını belirtmektedir. Karşısındaki rakamları yükseltmek, azaltmak sizlerin kullanımlarına veya kısıtlamalarınıza bağlı olarak ayarlanabilir.)

Bu dosya üzerinde değişikliğe gittiğiniz de, unreal'in ana dizininde make ve ./unreal restart komutlarını uygulamak zorundasınız. Aksi hâlde, yapmış olduğunuz işlemler gerçekleşmeyecektir.

  Alıntı