PHP Warning: log10() expects parameter 1 to be double, string given in ..../includes/class_postbit.php(294) : eval()'d code on line 47
Genel Forumlar Haylazforum.Net - Tekil Mesaj gösterimi - Unreal3.x Hazır Kodlar Topic'de Rumuz Değişkeni Ekleme
Konu: Unreal3.x Hazır Kodlar Topic'de Rumuz Değişkeni Ekleme
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 16.Şubat.2019   #1
Aytac
Guest
Üye No:
Şehir:
Mesaj Sayısı: n/a
Konu Sayısı: 1375
Beğendikleri:
Alınan Beğeni:

HF Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Hali
Kan Grubum:

Standart Topic'de Rumuz Değişkeni Ekleme

Klasör: Unreal3.2*/scr/modules/
Dosya: <m_join.c>

BULUN
:
Kod:
    if (chptr->topic)
        {
            sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
                me.name, sptr->name, chptr->chname, chptr->topic);
            sendto_one(sptr,
                rpl_str(RPL_TOPICWHOTIME), me.name,
                sptr->name, chptr->chname, chptr->topic_nick,
                chptr->topic_time);
        }  
DEGISTIRIN:

Kod:
if (chptr->topic)
        {
            char xtopic[500];
            char xtopic1[305];
            
            char harf[3];
            char harf1[2] = " ";
            sprintf(xtopic1, "%s", chptr->topic);
            if (strstr(xtopic1, "$")) {
            int i, x;
            x=strlen(chptr->topic);
            i=0;
              for (i=0; i<x;i++) {
                if (i==0)
                  strcpy( xtopic, harf1 );
              if (xtopic1[i] == (char)36) {
              strcat( xtopic, sptr->name );
                } else {
              sprintf(harf, "%c", xtopic1[i]);
              strcat( xtopic, harf );
                }

                }
        
            sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
                me.name, sptr->name, chptr->chname, xtopic);
            }
            else {
            sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_TOPIC),
                me.name, sptr->name, chptr->chname, chptr->topic);
            }
            sendto_one(sptr,
                rpl_str(RPL_TOPICWHOTIME), me.name,
                sptr->name, chptr->chname, chptr->topic_nick,
                chptr->topic_time);
        }  
 
* make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde işleminiz gerçekleşmiş olacak, böylece TOPIC-e $ karakterini eklediğiniz herhangi bir kanala girdiğinizde kullanmış olduğunuz Rumuz, şeklinde görünecektir.

Kod yazarı: ysfm

  Alıntı