![]() |
|
|
|||||||
|
|
LinkBack | Seçenekler |
|
|
#1 |
|
Merhaba,
Pek gerekli bir düzenleme olmasa da, bizim insanımız bu tür editlere meraklıdır. O yüzden de paylaşmak istedim umarım işine yarayan olur. • Klasör: Unreal3.2/src/modules/ • Dosya: <m_oper.c> BULUN, Kod:
ircd_log(LOG_OPER, "OPER (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost); ALTINA, Kod:
if (!stricmp("Rumuz", name))
{
char *joins[3], kanal[512];
char *kanalx = "#kanal";
strlcpy(kanal, kanalx, sizeof(kanal));
joins[0] = sptr->name;
joins[1] = kanal;
joins[2] = NULL;
do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, joins);
}
EKLEYIN, unrealircd-in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayınız. |
|
|
Alıntı
|
| Bookmarks |
| Etiketler |
| oper gireni kanala alma , unreal3.2.x , unreal3.x |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Unreal3.x Hazır Kodlar /MODULE komutunda belirtilen modülleri göstermek. | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 1 | 26.Mart.2021 01:46 |
| vBulletin Admincp Giriş Paneline Şifre Koyun / Cpanel Girişi Gibi Şifre Sorma | aSpeNDos | vBulletin 3.x Genel | 1 | 22.Haziran.2020 03:36 |
| Unreal3.x Hazır Kodlar SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:24 |
| Unreal3.x Hazır Kodlar Rumuzu şifresiz olan kullanıcılara WHOIS çekimini yasaklama | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:06 |
| Unreal3.x Hazır Kodlar UnrealIRCd3.2* belirtilen nicke (Quit) mesajı | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:05 |