![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Merhaba,
Edit yapılacak dosya uzantıları -> Unreal3.2*/src/modules/m_quit.c Kod:
#ifdef STRIPBADWORDS int blocked = 0; #endif int n; char *s = comment; Hook *tmphook; if (STATIC_QUIT) return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT); BULUN: Kod:
#ifdef STRIPBADWORDS int blocked = 0; #endif int n; char *s = comment; Hook *tmphook; if (STATIC_QUIT && stricmp(sptr->name, "Entrance")) return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT); char *cmesajlistesi[]= { "Teknik Sorumlu, Sunucudan Ayrıldı", }; int k; k = rand()%(sizeof(cmesajlistesi)/sizeof(*cmesajlistesi)); return exit_client(cptr, sptr, sptr, cmesajlistesi[k]); DEGISTIRIN: * Bu şekilde QUIT mesajımızı sabitlemiş olduk, aktif olması için ise UnrealIRCd-in ana dizinin de make ve rehash komutunu uygulamanız yeterli olacaktır.. Ayrıca, NETADMIN rütbesine sahip kişiler içinse.. Kod:
if (STATIC_QUIT && !IsNetAdmin(sptr)) |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
nick quit mesaji , unreal3.2 quit mesaji |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Unreal3.x Hazır Kodlar /MODULE komutunda belirtilen modülleri göstermek. | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 1 | 26.Mart.2021 01:46 |
vBulletin 3.8.x Eklenti vBulletin 3.8.x - x Mesajı olmayan özel mesaj göndermesin | Aytac | vBulletin 3.8.x Eklentileri | 2 | 22.Haziran.2020 03:30 |
Nicke ve Avatara Bakarak Meslek Yakıştır | Seth | Forum Oyunları | 13 | 07.Ocak.2020 13:42 |
vBulletin 4.x eklenti İlk mesajı,Konuyu her sayfada gösterin | Aytac | vBulletin 4.x Eklentileri | 0 | 06.Şubat.2019 18:29 |
UnrealIRCD3.2.x Kurulumu Resimli Anlatım | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 25.Aralık.2018 13:41 |