| 
		
			| Aytac | 16.Şubat.2019 00:53 |  
 Operlere (SAJOIN - SAPART) yetkisi vermek
 Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/ 
 Dosya: -> (m_sajoin.c )
BULUN, 
 
	Kod: 
 DLLFUNC CMD_FUNC(m_sajoin){
 aClient *acptr;
 char jbuf[BUFSIZE];
 int did_anything = 0;
 
 if (!IsSAdmin(sptr) && !IsULine(sptr))
 {
 sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
 return 0;
 }
 
 DEGISTIRIN,
 
 
	Kod: 
 DLLFUNC CMD_FUNC(m_sajoin){
 aClient *acptr;
 char jbuf[BUFSIZE];
 int did_anything = 0;
 
 if (!IsOper(sptr) && !IsULine(sptr))
 {
 sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
 return 0;
 }
 
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/ 
 Dosya: -> (m_sapart.c )
BULUN, 
 
	Kod: 
 DLLFUNC CMD_FUNC(m_sapart){
 aClient *acptr;
 aChannel *chptr;
 Membership *lp;
 char *name, *p = NULL;
 int i;
 char *comment = (parc > 3 && parv[3] ? parv[3] : NULL);
 char commentx[512];
 char jbuf[BUFSIZE];
 
 if (!IsSAdmin(sptr) && !IsULine(sptr))
 {
 sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
 return 0;
 }
 
 DEGISTIRIN,
 
 
	Kod: 
 DLLFUNC CMD_FUNC(m_sapart){
 aClient *acptr;
 aChannel *chptr;
 Membership *lp;
 char *name, *p = NULL;
 int i;
 char *comment = (parc > 3 && parv[3] ? parv[3] : NULL);
 char commentx[512];
 char jbuf[BUFSIZE];
 
 if (!IsOper(sptr) && !IsULine(sptr))
 {
 sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
 return 0;
 }
 
* Bu düzenleme ile (sajoin ve sapart ) komutlarını oper yetkisine sahip kişilere açmış olduk, unreal-in ana dizininde make ve ./unreal rehash  komutlarını uygulayarak işlemlerin aktif olmasını sağlayınız. |