![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_sajoin.c) BULUN, Kod:
DLLFUNC CMD_FUNC(m_sajoin) { aClient *acptr; char jbuf[BUFSIZE]; int did_anything = 0; if (!IsSAdmin(sptr) && !IsULine(sptr)) { sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]); return 0; } DEGISTIRIN, Kod:
DLLFUNC CMD_FUNC(m_sajoin) { aClient *acptr; char jbuf[BUFSIZE]; int did_anything = 0; if (!IsOper(sptr) && !IsULine(sptr)) { sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]); return 0; } Dosya: -> (m_sapart.c) BULUN, Kod:
DLLFUNC CMD_FUNC(m_sapart) { aClient *acptr; aChannel *chptr; Membership *lp; char *name, *p = NULL; int i; char *comment = (parc > 3 && parv[3] ? parv[3] : NULL); char commentx[512]; char jbuf[BUFSIZE]; if (!IsSAdmin(sptr) && !IsULine(sptr)) { sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]); return 0; } DEGISTIRIN, Kod:
DLLFUNC CMD_FUNC(m_sapart) { aClient *acptr; aChannel *chptr; Membership *lp; char *name, *p = NULL; int i; char *comment = (parc > 3 && parv[3] ? parv[3] : NULL); char commentx[512]; char jbuf[BUFSIZE]; if (!IsOper(sptr) && !IsULine(sptr)) { sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]); return 0; } |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
sajoin yetkisi verme , unreal3.2.x , unreal3.x |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Unreal3.x Hazır Kodlar SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:24 |
Arka arkaya vermek | Rwa | Atasözleri ve Deyimler | 0 | 08.Ocak.2019 06:18 |
Rüyada Adres Vermek | Ozge | Rüya Yorumları | 0 | 27.Aralık.2018 21:32 |
Rüyada Yol Tarifi Vermek | Ozge | Rüya Yorumları | 0 | 27.Aralık.2018 21:18 |
Rüyada Taziye Vermek | Speedy | Rüya Yorumları | 0 | 24.Aralık.2018 07:34 |