|  16.Şubat.2019 | #1 | 
        | 
                                
                        Guest 
                        
                        
                          
                               
                                Üye No: 
                                
                 
                 Şehir: 
                 
           Beğendikleri: 
 
           Alınan Beğeni: 
 
            Ruh Hali
 
          Kan Grubum: 
 | 
                                 Operlere (SAJOIN - SAPART) yetkisi vermek 
 
 
 
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/ 
 Dosya: -> (m_sajoin.c )
BULUN, 
 
    
Kod: DLLFUNC CMD_FUNC(m_sajoin)
{
    aClient *acptr;
    char jbuf[BUFSIZE];
    int did_anything = 0;
    if (!IsSAdmin(sptr) && !IsULine(sptr))
    {
     sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
     return 0;
    } 
 DEGISTIRIN,
 
 
    
Kod: DLLFUNC CMD_FUNC(m_sajoin)
{
    aClient *acptr;
    char jbuf[BUFSIZE];
    int did_anything = 0;
    if (!IsOper(sptr) && !IsULine(sptr))
    {
     sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
     return 0;
    } 
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/ 
 Dosya: -> (m_sapart.c )
BULUN, 
 
    
Kod: DLLFUNC CMD_FUNC(m_sapart)
{
    aClient *acptr;
    aChannel *chptr;
    Membership *lp;
    char *name, *p = NULL;
    int i;
    char *comment = (parc > 3 && parv[3] ? parv[3] : NULL);
    char commentx[512];
    char jbuf[BUFSIZE];
    if (!IsSAdmin(sptr) && !IsULine(sptr))
    {
        sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
        return 0;
    } 
 DEGISTIRIN,
 
 
    
Kod: DLLFUNC CMD_FUNC(m_sapart)
{
    aClient *acptr;
    aChannel *chptr;
    Membership *lp;
    char *name, *p = NULL;
    int i;
    char *comment = (parc > 3 && parv[3] ? parv[3] : NULL);
    char commentx[512];
    char jbuf[BUFSIZE];
    if (!IsOper(sptr) && !IsULine(sptr))
    {
        sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOPRIVILEGES), me.name, parv[0]);
        return 0;
    } 
* Bu düzenleme ile (sajoin ve sapart ) komutlarını oper yetkisine sahip kişilere açmış olduk, unreal-in ana dizininde make ve ./unreal rehash  komutlarını uygulayarak işlemlerin aktif olmasını sağlayınız.
 | 
        |  | Alıntı 
 |