![]() |
|
|
|
#1 |
|
Merhabalar,
• Klasör: Unreal3.2*/src/modules/ • Dosya: m_oper.c BULUN, Kod:
DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]); Kod:
#define Monitor "#opers" aChannel *chptr; * Oper açanları kanala bildirmesi için; Kod:
if (announce != NULL)
sendto_snomask_global(SNO_OPER,
"%s (%s@%s) [%s] %s",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost,
parv[1], announce);
Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :%s (%s@%s) [%s] %s",
Monitor, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce);
}
* OPER şifresini hatalı girenleri kanala yansıtmak için; Kod:
(SNO_OPER, "Failed OPER attempt by %s (%s@%s) using UID %s [FAILEDAUTH]",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name);
Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :Failed OPER attempt by %s (%s@%s) using UID %s [FAILEDAUTH]",
Monitor, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name);
}
* OPER maxlogins reached, bildirimleri için; Kod:
(SNO_OPER, "Failed OPER attempt by %s (%s@%s) using UID %s [maxlogins reached]",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name);
ircd_log(LOG_OPER, "OPER TOOMANYLOGINS (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0],
sptr->user->username, sptr->sockhost);
* Altına ekleyin.. Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :Failed OPER attempt by %s (%s@%s) using UID %s [maxlogins reached]",
Monitor,parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name);
}
* OPER i olmayıpta, oper deneyenleri kanala bildirmesi için; Kod:
(SNO_OPER, "Failed OPER attempt by %s (%s@%s) [unknown oper]",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost);
ircd_log(LOG_OPER, "OPER UNKNOWNOPER (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0],
sptr->user->username, sptr->sockhost);
* Altına ekleyin.. Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :Failed OPER attempt by %s (%s@%s) [unknown oper]",
Monitor, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost);
}
Kod:
(SNO_OPER, "Failed OPER attempt by %s (%s@%s) using UID %s [host doesnt match]",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name);
ircd_log(LOG_OPER, "OPER NOHOSTMATCH (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0],
sptr->user->username, sptr->sockhost);
* Altına ekleyin.. Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :by %s (%s@%s) using UID %s [host doesnt match]",
Monitor, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name);
}
Kod:
<Monitor> Failed OPER attempt by s (confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...].1.1.1) using UID Entrance [FAILEDAUTH] Kod:
<Monitor> Failed OPER attempt by s (confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...].1.1.1) using UID Entrance [maxlogins reached] Kod:
<Monitor> Failed OPER attempt by s (confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...].1.1.1) [unknown oper] Kod:
<Monitor> s (confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...].1.1.1) [Entrance] is now a network administrator (N) * En son olarakta OPER açan kişilerin özeline belli başlı OPER kurallarını göndermek için ise; Kod:
if (do_cmd(cptr, sptr, "JOIN", 3, chans) == FLUSH_BUFFER)
return FLUSH_BUFFER;
}
ircd_log(LOG_OPER, "OPER (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0], sptr->user->username,
sptr->sockhost);
* Altına ekleyin.. Kod:
#define OKU "oper.motd"
FILE *dosya;
char buf[BUFSIZE];
dosya = fopen(OKU, "r");
if (dosya != NULL) {
while (fgets(buf, sizeof(buf), dosya)) {
buf[strlen(buf)-1] = 0;
sendto_one(sptr, ":OPERMOTD PRIVMSG %s :%s", sptr->name, buf);
}
}
• Ardından Unreal'in dizinesine oper.motd şeklinde bir TXT oluşturun içerisine yazmak istediğiniz Mesajları yazın her oper açan kişinin özeline OPERMOTD adı altında kurallarınız iletilecektir.. NOT: test edilen sürüm Unreal3.2.10.1 |
|
|
Alıntı
|
| Bookmarks |
| Etiketler |
| unreal oper giris bildirimleri , unreal3.2.x , unreal3.x |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Unreal3.x Hazır Kodlar Oper nickinize ve nick şifrenize göre oper girmek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:22 |
| Unreal3.x Hazır Kodlar Oper KILL Engelleme Modu (+K) | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:06 |
| Unreal3.x Hazır Kodlar Oper IDLE Gizleme Modu (+I) | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:05 |
| Unreal3.x Hazır Kodlar Oper whois gizleme | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:02 |
| Facebook Messenger Bildirimleri Nasıl Kapatılır? | Rwa | 0 | 15.Aralık.2018 19:27 | |