![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Merhabalar,
• Klasör: Unreal3.2*/src/modules/ • Dosya: m_oper.c BULUN, Kod:
DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]); Kod:
#define Monitor "#opers" aChannel *chptr; * Oper açanları kanala bildirmesi için; Kod:
if (announce != NULL) sendto_snomask_global(SNO_OPER, "%s (%s@%s) [%s] %s", parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce); Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :%s (%s@%s) [%s] %s", Monitor, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce); } * OPER şifresini hatalı girenleri kanala yansıtmak için; Kod:
(SNO_OPER, "Failed OPER attempt by %s (%s@%s) using UID %s [FAILEDAUTH]", parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name); Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :Failed OPER attempt by %s (%s@%s) using UID %s [FAILEDAUTH]", Monitor, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name); } * OPER maxlogins reached, bildirimleri için; Kod:
(SNO_OPER, "Failed OPER attempt by %s (%s@%s) using UID %s [maxlogins reached]", parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name); ircd_log(LOG_OPER, "OPER TOOMANYLOGINS (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost); * Altına ekleyin.. Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :Failed OPER attempt by %s (%s@%s) using UID %s [maxlogins reached]", Monitor,parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name); } * OPER i olmayıpta, oper deneyenleri kanala bildirmesi için; Kod:
(SNO_OPER, "Failed OPER attempt by %s (%s@%s) [unknown oper]", parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost); ircd_log(LOG_OPER, "OPER UNKNOWNOPER (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost); * Altına ekleyin.. Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :Failed OPER attempt by %s (%s@%s) [unknown oper]", Monitor, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost); } Kod:
(SNO_OPER, "Failed OPER attempt by %s (%s@%s) using UID %s [host doesnt match]", parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name); ircd_log(LOG_OPER, "OPER NOHOSTMATCH (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost); * Altına ekleyin.. Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :by %s (%s@%s) using UID %s [host doesnt match]", Monitor, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, name); } Kod:
<Monitor> Failed OPER attempt by s (confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...].1.1.1) using UID Entrance [FAILEDAUTH] Kod:
<Monitor> Failed OPER attempt by s (confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...].1.1.1) using UID Entrance [maxlogins reached] Kod:
<Monitor> Failed OPER attempt by s (confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...].1.1.1) [unknown oper] Kod:
<Monitor> s (confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...].1.1.1) [Entrance] is now a network administrator (N) * En son olarakta OPER açan kişilerin özeline belli başlı OPER kurallarını göndermek için ise; Kod:
if (do_cmd(cptr, sptr, "JOIN", 3, chans) == FLUSH_BUFFER) return FLUSH_BUFFER; } ircd_log(LOG_OPER, "OPER (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost); * Altına ekleyin.. Kod:
#define OKU "oper.motd" FILE *dosya; char buf[BUFSIZE]; dosya = fopen(OKU, "r"); if (dosya != NULL) { while (fgets(buf, sizeof(buf), dosya)) { buf[strlen(buf)-1] = 0; sendto_one(sptr, ":OPERMOTD PRIVMSG %s :%s", sptr->name, buf); } } • Ardından Unreal'in dizinesine oper.motd şeklinde bir TXT oluşturun içerisine yazmak istediğiniz Mesajları yazın her oper açan kişinin özeline OPERMOTD adı altında kurallarınız iletilecektir.. NOT: test edilen sürüm Unreal3.2.10.1 |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
unreal oper giris bildirimleri , unreal3.2.x , unreal3.x |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Unreal3.x Hazır Kodlar Oper nickinize ve nick şifrenize göre oper girmek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:22 |
Unreal3.x Hazır Kodlar Oper KILL Engelleme Modu (+K) | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:06 |
Unreal3.x Hazır Kodlar Oper IDLE Gizleme Modu (+I) | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:05 |
Unreal3.x Hazır Kodlar Oper whois gizleme | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:02 |
Facebook Messenger Bildirimleri Nasıl Kapatılır? | Rwa | 0 | 15.Aralık.2018 19:27 |