![]() |
UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma
Merhabalar,
Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz.. Kod:
#define OPERKANAL "#Opers" Kod:
#define KRUMUZ "4OperBilgi" [Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...] • Klasör: Unreal3.2-*/src/modules/ • Dosya: m_oper.c BULUN, Kod:
DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]); Kod:
void OperLogin(char *name, char *identd, char *host, char *opernick, char *flag) - BULUN, Kod:
if (announce != NULL) Kod:
OperLogin(parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce); |
Cevap: UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma
Teşekkürler
|
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.Navbar with Avatar by Motorradforum