![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Merhabalar,
Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz.. Kod:
#define OPERKANAL "#Opers" Kod:
#define KRUMUZ "4OperBilgi" ![]() • Klasör: Unreal3.2-*/src/modules/ • Dosya: m_oper.c BULUN, Kod:
DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]); Kod:
void OperLogin(char *name, char *identd, char *host, char *opernick, char *flag) { #define OPERKANAL "#Opers" #define KRUMUZ "4OperBilgi" aChannel *chptr; if ((chptr = find_channel(OPERKANAL, NullChn)) != NullChn) { sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s (%s@%s) {%s} %s", KRUMUZ, OPERKANAL, name, identd, host, opernick, flag); } } - BULUN, Kod:
if (announce != NULL) sendto_snomask_global(SNO_OPER, "%s (%s@%s) [%s] %s", parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce); Kod:
OperLogin(parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce); |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
oper gireni gorme , unreal oper gireni kanala yansitma , unreal3.2.x , unreal3.x edit |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Unreal3.x Hazır Kodlar Atılan banları kanala yansıtma | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 1 | 20.Ağustos.2020 10:55 |
Unreal3.x Hazır Kodlar UnrealIRCd vhost autojoin uygulaması | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 1 | 20.Ağustos.2020 10:55 |
Unreal3.x Hazır Kodlar Oper nickinize ve nick şifrenize göre oper girmek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:22 |
Unreal3.x Hazır Kodlar UnrealIRCD Services Botları User Gibi Göstermek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:13 |
Unreal3.x Hazır Kodlar /Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:47 |