16.Şubat.2019
|
#1
|
Guest
Üye No:
Şehir:
Beğendikleri:
Alınan Beğeni:
Ruh Hali
Kan Grubum:
|
UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma
Merhabalar,
Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz..
Kod:
#define OPERKANAL "#Opers"
Bu bölümse, belirtilen kanalda karşılayan nicki ifade eder, nick rengi kırmızıdır.
Kod:
#define KRUMUZ "4OperBilgi"
* Screenhost
• Klasör: Unreal3.2-*/src/modules/
• Dosya: m_oper.c
BULUN,
Kod:
DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
ÜSTÜNE,
Kod:
void OperLogin(char *name, char *identd, char *host, char *opernick, char *flag)
{
#define OPERKANAL "#Opers"
#define KRUMUZ "4OperBilgi"
aChannel *chptr;
if ((chptr = find_channel(OPERKANAL, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s (%s@%s) {%s} %s",
KRUMUZ, OPERKANAL, name, identd, host, opernick, flag);
}
}
EKLEYİN,
-
BULUN,
Kod:
if (announce != NULL)
sendto_snomask_global(SNO_OPER,
"%s (%s@%s) [%s] %s",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost,
parv[1], announce);
ALTINA,
Kod:
OperLogin(parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce);
EKLEYİN, unrealircd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
|
|
Alıntı
|