![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Merhaba arkadaşlar,
*Line ve Spamfilter kullanımlarını belirli bir odaya yansıtmak için, bir kaç gün önce X sunucusuna bir arkadaşımın ricası ile yapmıştım burdan da olduğu gibi, paylaşıyorum.. Klasör: -> Unreal3.2-/src/modules/ Dosya: (m_tkl.c) BULUN, Kod:
#include "version.h" #endif Kod:
#define Monitor "#opers" aChannel *chptr; - BULUN, Kod:
if (type & TKL_SPAMF) { char buf[512]; snprintf(buf, 512, "Spamfilter added: '%s' [target: %s] [action: %s] [reason: %s] on %s GMT (from %s)", reason, parv[3], banact_valtostring(banact_chartoval(*parv[4])), parc >= 10 ? unreal_decodespace(parv[9]) : SPAMFILTER_BAN_REASON, gmt, parv[5]); Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :Spamfilter: '%s' [Tipi: %s] [Ceza: %s] [Sebep: %s] [Ekleyen: %s]", Monitor, reason, parv[3], banact_valtostring(banact_chartoval(*parv[4])), parc >= 10 ? unreal_decodespace(parv[9]) : SPAMFILTER_BAN_REASON, parv[5]); } - BULUN, Kod:
else if (type & TKL_SPAMF) { sendto_snomask(SNO_TKL, "%s removed Spamfilter '%s' (set at %s)", parv[5], tk->reason, gmt); ircd_log(LOG_TKL, "%s removed Spamfilter '%s' (set at %s)", parv[5], tk->reason, gmt); Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :Spamfilter: '%s' [Silen: %s]", Monitor, tk->reason, parv[5]); } - BULUN, Kod:
if (type & TKL_NICK) { if (*parv[3] != 'H') snprintf(buf, 512, "Permanent %s added for %s on %s GMT (from %s: %s)", txt, parv[4], gmt, parv[5], reason); } else snprintf(buf, 512, "Permanent %s added for %s@%s on %s GMT (from %s: %s)", txt, parv[3], parv[4], gmt, parv[5], reason); } if (!((type & TKL_NICK) && *parv[3] == 'H')) { sendto_snomask(SNO_TKL, "*** %s", buf); ircd_log(LOG_TKL, "%s", buf); } } ALTINA, Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :Ban tipi (%s) - ( %s@%s) - (Ekleyen: %s) - (Sebep: %s)", Monitor, txt, parv[3], parv[4], parv[5], reason); } - BULUN, Kod:
} else { sendto_snomask(SNO_TKL, "%s removed %s %s@%s (set at %s - reason: %s)", parv[5], txt, tk->usermask, tk->hostmask, gmt, tk->reason); ircd_log(LOG_TKL, "%s removed %s %s@%s (set at %s - reason: %s)", parv[5], txt, tk->usermask, tk->hostmask, gmt, tk->reason); } Kod:
if ((chptr = find_channel(Monitor, NullChn)) != NullChn) { sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":Monitor PRIVMSG %s :Açılan ban tipi (%s) - (%s@%s) - (Silen: %s) - (Sebep: %s)", Monitor, txt, tk->usermask, tk->hostmask, parv[5], tk->reason); } EKLEYIN, İlgili alanda make ve rehash komutlarını uygulayın. • Örnek çıktılar aşağıdaki gibi olacaktır.: Kod:
[16:08] <Monitor> Ban tipi (Global Z:line) - ( *@31.210.155.95) - (Ekleyen: Entrance!confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...]admin.x.net) - (Sebep: banlandınız.) Kod:
[16:08] <Monitor> Açılan ban tipi (Global Z:line) - (*@31.210.155.95) - (Silen: Entrance!confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...]admin.x.net) - (Sebep: banlandınız.) Kod:
[16:09] <Monitor> Ban tipi (G:Line) - ( *@31.210.155.95) - (Ekleyen: Entrance!confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...]admin.x.net) - (Sebep: disconnect.) Kod:
[16:09] <Monitor> Açılan ban tipi (G:Line) - (*@31.210.155.95) - (Silen: Entrance!confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...]admin.x.net) - (Sebep: disconnect.) Kod:
[16:13] <Monitor> Spamfilter: 'Reklamlar' [Tipi: u] [Ceza: gzline] [Sebep: Banned!] [Ekleyen: Entrance!confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...]admin.x.net] Kod:
[16:13] <Monitor> Spamfilter: 'Reklamlar' [Silen: Entrance!confused@[Linki Görebilmeniz Icin Üye Olmaniz Gerekiyor! Üye Olmak Icin Tiklayin...]admin.x.net] * Kısaca açıklamam gerekirse; Sunucu üzerinde o an hangi ban çeşitini kullanıyorsanız, "Ban tipi" olarak geçen kısımda beliriyor. |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
atilan banlari kanalda gorme , unreal3.2.x , unreal3.x |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Unreal3.x Hazır Kodlar Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa, kanala sajoin yapmak | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:26 |
Unreal3.x Hazır Kodlar /Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:47 |