![]() |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler |
![]() |
#1 |
![]()
Merhabalar,
Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum. Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/ Dosya: -> (m_whois.c) BULUN, Kod:
DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]); Kod:
#define ent "#Ozelkanal" EKLEYIN, - BULUN, Kod:
if (IsWhois(acptr) && (sptr != acptr)) { sendto_one(acptr, ":%s %s %s :*** %s (%s@%s) did a /whois on you.", me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name, sptr->user->username, sptr->user->realhost); } Kod:
if (IsWhois(acptr) && !stricmp("Entrance", nick)) { char *giris[3], kanal[512]; strlcpy(kanal, ent, sizeof(kanal)); giris[0] = sptr->name; giris[1] = kanal; giris[2] = NULL; return do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, giris); } if (!found) { sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], nick); } EKLEYIN, unrealircd-in ana dizinin de make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
unreal3.2.x kodlari , unreal3.x , whois cekeni berlirli kanala alma |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Unreal3.x Hazır Kodlar MOTD Komutu kullanıldı bilgisi ve sayaç! | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:11 |
Unreal3.x Hazır Kodlar Operlere (SAJOIN - SAPART) yetkisi vermek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:53 |
Unreal3.x Hazır Kodlar /Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:47 |
Unreal3.x Hazır Kodlar SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:24 |
!zar – komutu hediye verme | Aytac | mIRC Hazır Kodlar | 0 | 02.Ocak.2019 22:46 |