![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: <m_whois.c> BULUN, Kod:
TStime() - acptr->last, acptr->firsttime); ALTINA, Kod:
if (!IsULine(acptr) && !IsServer(sptr)) { int gun = 0, saat = 0, dakika = 0, saniye = 0, bgun = 0, bsaat = 0, bdakika = 0, bsaniye = 0; gun = ((TStime() - acptr->last) / 86400); saat = (((TStime() - acptr->last) % 86400) / 3600); dakika = ((((TStime() - acptr->last) % 86400) % 3600) / 60); saniye = (((((TStime() - acptr->last) % 86400) % 3600) % 60) % 60); bgun = ((TStime() - acptr->firsttime) / 86400); bsaat = (((TStime() - acptr->firsttime) % 86400) / 3600); bdakika = ((((TStime() - acptr->firsttime) % 86400) % 3600) / 60); bsaniye = (((((TStime() - acptr->firsttime) % 86400) % 3600) % 60) % 60); if ((TStime() - acptr->last) > 86400) sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d gun %d saat %d dakika ve %d saniyedir kimsiye yazmiyor..", me.name, sptr->name, acptr->name, gun, saat, dakika, saniye); else if ((TStime() - acptr->last) > 3600) sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d saat %d dakika ve %d saniyedir kimsiye yazmiyor..", me.name, sptr->name, acptr->name, saat, dakika, saniye); else if ((TStime() - acptr->last) > 60) sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d dakika ve %d saniyedir kimsiye yazmiyor..", me.name, sptr->name, acptr->name, dakika, saniye); else sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d saniyedir kimsiye yazmiyor..", me.name, sptr->name, acptr->name, saniye); if ((TStime() - acptr->firsttime) > 86400) sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d gun %d saat %d dakika ve %d saniye'dir sohbete bagli durumda..", me.name, sptr->name, acptr->name, bgun, bsaat, bdakika, bsaniye); else if ((TStime() - acptr->firsttime) > 3600) sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d saat %d dakika ve %d saniye'dir sohbete bagli durumda..", me.name, sptr->name, acptr->name, bsaat, bdakika, bsaniye); else if ((TStime() - acptr->firsttime) > 60) sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d dakika ve %d saniye'dir sohbete bagli durumda..", me.name, sptr->name, acptr->name, bdakika, bsaniye); else sendto_one(sptr, ":%s NOTICE %s :%s rumuzu %d saniye'dir sohbete bagli durumda..", me.name, sptr->name, acptr->name, bsaniye); } • EKLEYIN, unrealircd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. Bu edit kime ait bilmiyorum içimden geldi paylaşmak istedim. ;P |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
unreal bagli kalma suresi , unreal3.2.x , unreal3.x |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Unreal3.x Hazır Kodlar Unreal QUIT mesajına bağlantı süresi eklemek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:49 |
İngilizce Hazırlık Sınıfı var mıdır? Süresi ne kadardır? | Rwa | Üniversite - Lise Okul Tanıtımları | 0 | 07.Ocak.2019 01:34 |
Burçların sinirlerinin geçme süresi | Futbolcu | Burçlar ve Astroloji Forumları | 2 | 03.Ocak.2019 10:46 |
Kedi Hastalıkları - Spondylitis Deformans (Omurların Yangıya Bağlı Hasarı) Hastalığı | Adenca | Hayvanlar Alemi | 0 | 18.Aralık.2018 15:38 |
Burçların Eğilimlerine Göre Sağlıklı Kalma Yolları | Adenca | Burçlar ve Astroloji Forumları | 0 | 17.Aralık.2018 16:37 |