Genel Forumlar Haylazforum.Net

Genel Forumlar Haylazforum.Net (https://haylazforum.net/)
-   Unreal3.x - Hazır Kodlar (https://haylazforum.net/336-unreal3-x-hazir-kodlar/)
-   -   Unreal3.x Hazır Kodlar ROOT Admin Rütbesi Oluşturma (https://haylazforum.net/unreal3-x-hazir-kodlar/9271-root-admin-rutbesi-olusturma.html)

Aytac 16.Şubat.2019 04:32

ROOT Admin Rütbesi Oluşturma
 
Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle bu bir vhost veya benzeri bir host oluşturma işlemi değildir. Tamamen UnrealIRCd'in protokollerine yeni bir admin rütbesi oluşturmaktır. Uzunca bir düzenleme olacağından, yedeklerinizi almanızı tavsiye ediyorum.

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (umodes.c)

BULUN,
Kod:

long UMODE_NETADMIN = 0L;      /* Network Admin */

ÜSTÜNE,
Kod:

long UMODE_ROOTADMIN = 0L;      /* Root Admin */

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

    UmodeAdd(NULL, 'N', UMODE_GLOBAL, umode_allow_opers, &UMODE_NETADMIN);

ÜSTÜNE,
Kod:

    UmodeAdd(NULL, 'U', UMODE_GLOBAL, umode_allow_opers, &UMODE_ROOTADMIN);

EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (updconf.c)

BULUN,
Kod:

    { 'N', "netadmin"},

ÜSTÜNE,
Kod:

    { 'U', "rootadmin"},

EKLEYIN,

-


Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (s_svs.c)

BULUN,
Kod:

#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_COADMIN

DEGISTIRIN,
Kod:

#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_ROOTADMIN|OFLAG_COADMIN


-

BULUN,
Kod:

    OFLAG_NETADMIN, 'N',

ÜSTÜNE,
Kod:

    OFLAG_ROOTADMIN, 'U',

EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (s_conf.c)

BULUN,
Kod:

    OFLAG_NADMIN, 'N',

ÜSTÜNE,
Kod:

    OFLAG_SROOT, 'U',

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

  { OFLAG_NADMIN,        "netadmin"},
ÜSTÜNE,
Kod:

    { OFLAG_SROOT,        "rootadmin"},

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

    ircfree(i->network.x_netadmin_host);

ÜSTÜNE,
Kod:

                  ircfree(i->network.x_rootadmin_host);

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

if (!settings.has_hosts_netadmin)
        Error("set::hosts::netadmin is missing");


ÜSTÜNE,
Kod:

                  if (!settings.has_hosts_rootadmin)
        Error("set::hosts::rootadmin is missing");


EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

    else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "netadmin")) {
                    ircstrdup(tempiConf.network.x_netadmin_host, cepp->ce_vardata);
                }


ÜSTÜNE,
Kod:

    else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "rootadmin")) {
                    ircstrdup(tempiConf.network.x_rootadmin_host, cepp->ce_vardata);
                }


EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "netadmin")) {
                    CheckDuplicate(cepp, hosts_netadmin, "hosts::netadmin");
                }


ÜSTÜNE,
Kod:

else if (!strcmp(cepp->ce_varname, "rootadmin")) {
                    CheckDuplicate(cepp, hosts_rootadmin, "hosts::rootadmin");
                }


EKLEYIN,

Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (h.h)

BULUN,
Kod:

extern MODVAR long UMODE_NETADMIN;  /* 0x10000    Network Admin */

ÜSTÜNE,
Kod:

extern MODVAR long UMODE_ROOTADMIN;  /* 0x20000  Root Admin */
EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (dynconf.h)

BULUN,
Kod:

    char *x_netadmin_host;

ÜSTÜNE,
Kod:

    char *x_rootadmin_host;

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

#define netadmin_host        iConf.network.x_netadmin_host

ÜSTÜNE,
Kod:

#define rootadmin_host        iConf.network.x_rootadmin_host

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

    unsigned has_hosts_netadmin:1;

ÜSTÜNE,
Kod:

    unsigned has_hosts_rootadmin:1;

EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (struct.h)

BULUN,
Kod:

#define IsNetAdmin(x)        ((x)->umodes & UMODE_NETADMIN)

ÜSTÜNE,
Kod:

#define IsRootAdmin(x)        ((x)->umodes & UMODE_ROOTADMIN)

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

#define ClearNetAdmin(x)    ((x)->umodes &= ~UMODE_NETADMIN)

ÜSTÜNE,
Kod:

#define ClearRootAdmin(x)    ((x)->umodes &= ~UMODE_ROOTADMIN)

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

#define OFLAG_NETADMIN    0x00200000    /* netadmin gets +N */

ÜSTÜNE,
Kod:

#define OFLAG_ROOTADMIN    0x00100000    /* root admin +U */

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

#define OFLAG_NADMIN    (OFLAG_NETADMIN | OFLAG_SADMIN | OFLAG_ADMIN | OFLAG_GLOBAL | OFLAG_UMODEQ | OFLAG_DCCDENY)

ÜSTÜNE,
Kod:

#define OFLAG_SROOT    (OFLAG_ROOTADMIN | OFLAG_GLOBAL | OFLAG_UMODEQ | OFLAG_DCCDENY)

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

#define OPIsNetAdmin(x) ((x)->oflag & OFLAG_NETADMIN)

ÜSTÜNE,
Kod:

#define OPIsRootAdmin(x) ((x)->oflag & OFLAG_ROOTADMIN)

EKLEYIN,

-

BULUN,

Kod:

#define OPSSetNetAdmin(x) ((x)->oflag |= OFLAG_NETADMIN)

ÜSTÜNE,
Kod:

#define OPSSetRootAdmin(x) ((x)->oflag |= OFLAG_ROOTADMIN)

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

#define OPClearNetAdmin(x)    ((x)->oflag &= ~OFLAG_NETADMIN)

ÜSTÜNE,
Kod:

#define OPClearRootAdmin(x)    ((x)->oflag &= ~OFLAG_ROOTADMIN)

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

#define IsSkoAdmin(sptr) (IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr))
DEGISTIRIN,
Kod:

#define IsSkoAdmin(sptr)  (IsAdmin(sptr) || IsNetAdmin(sptr) || IsSAdmin(sptr) || IsRootAdmin(sptr))
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_mode.c)

BULUN,
Kod:

if (!IsAnOper(sptr) && !IsServer(cptr))
    {
        sptr->umodes &= ~UMODE_WHOIS;
        ClearAdmin(sptr);
        ClearSAdmin(sptr);
        ClearNetAdmin(sptr);
        ClearHideOper(sptr);
        ClearCoAdmin(sptr);
        ClearHelpOp(sptr);
        ClearFailops(sptr);
    }


DEGISTIRIN,
Kod:

if (!IsAnOper(sptr) && !IsServer(cptr))
    {
        sptr->umodes &= ~UMODE_WHOIS;
        ClearAdmin(sptr);
        ClearSAdmin(sptr);
        ClearNetAdmin(sptr);
            ClearRootAdmin(sptr);
        ClearHideOper(sptr);
        ClearCoAdmin(sptr);
        ClearHelpOp(sptr);
        ClearFailops(sptr);
    }



-

BULUN,
Kod:

if (MyClient(sptr)) {
        if (IsAnOper(sptr)) {
            if (IsAdmin(sptr) && !OPIsAdmin(sptr))
                ClearAdmin(sptr);
            if (IsSAdmin(sptr) && !OPIsSAdmin(sptr))
                ClearSAdmin(sptr);
            if (IsNetAdmin(sptr) && !OPIsNetAdmin(sptr))
                ClearNetAdmin(sptr);
            if (IsCoAdmin(sptr) && !OPIsCoAdmin(sptr))
                ClearCoAdmin(sptr);
            if (MyClient(sptr) && (sptr->umodes & UMODE_SECURE)
                && !IsSecure(sptr))
                sptr->umodes &= ~UMODE_SECURE;
        }


DEGISTIRIN,
Kod:

if (MyClient(sptr)) {
        if (IsAnOper(sptr)) {
            if (IsAdmin(sptr) && !OPIsAdmin(sptr))
                ClearAdmin(sptr);
            if (IsSAdmin(sptr) && !OPIsSAdmin(sptr))
                ClearSAdmin(sptr);
            if (IsNetAdmin(sptr) && !OPIsNetAdmin(sptr))
                ClearNetAdmin(sptr);
                  if (IsRootAdmin(sptr) && !OPIsRootAdmin(sptr))
                ClearRootAdmin(sptr);
            if (IsCoAdmin(sptr) && !OPIsCoAdmin(sptr))
                ClearCoAdmin(sptr);
            if (MyClient(sptr) && (sptr->umodes & UMODE_SECURE)
                && !IsSecure(sptr))
                sptr->umodes &= ~UMODE_SECURE;
        }



-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_stats.c)

BULUN,
Kod:

sendto_one(sptr, ":%s %i %s :hosts::netadmin: %s", me.name, RPL_TEXT,
        sptr->name, netadmin_host);


ÜSTÜNE,
Kod:

sendto_one(sptr, ":%s %i %s :hosts::rootadmin: %s", me.name, RPL_TEXT,
        sptr->name, rootadmin_host);

EKLEYIN,

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_svso.c)

BULUN,
Kod:

#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_COADMIN

DEGISTIRIN,
Kod:

#define STAR1 OFLAG_SADMIN|OFLAG_ADMIN|OFLAG_NETADMIN|OFLAG_COADMIN|OFLAG_ROOTADMIN


-

BULUN,
Kod:

        OFLAG_NETADMIN, 'N',

ÜSTÜNE,
Kod:

        OFLAG_ROOTADMIN, 'U',

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:

                    ~(UMODE_NETADMIN | UMODE_WHOIS);

DEGISTIRIN,
Kod:

                    ~(UMODE_NETADMIN | UMODE_ROOTADMIN | UMODE_WHOIS);


-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,
Kod:

      if (IsNetAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Network Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsSAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Services Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsAdmin(acptr) && !IsCoAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Server Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsCoAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Co Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsServices(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Network Service", sizeof buf);
                                else if (IsOper(acptr))
                                        strlcat(buf, "an IRC Operator", sizeof buf);


DEGISTIRIN,
Kod:

if (IsRootAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Root Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsNetAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Network Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsSAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Services Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsAdmin(acptr) && !IsCoAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Server Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsCoAdmin(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Co Administrator", sizeof buf);
                                else if (IsServices(acptr))
                                        strlcat(buf, "is a Network Service", sizeof buf);
                                else if (IsOper(acptr))
                                        strlcat(buf, "an IRC Operator", sizeof buf);



-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (webtv.c)

BULUN,
Kod:

if (IsNetAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Network Administrator");
                else if (IsSAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Services Administrator");
                else if (IsAdmin(acptr) && !IsCoAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Server Administrator");
                else if (IsCoAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Co Administrator");
                else if (IsServices(acptr))
                    strcat(buf, "a Network Service");
                else if (IsOper(acptr))
                    strcat(buf, "an IRC Operator");


DEGISTIRIN,
Kod:

if (IsRootAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Root Administrator");
                              else if (IsNetAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Network Administrator");
                else if (IsSAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Services Administrator");
                else if (IsAdmin(acptr) && !IsCoAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Server Administrator");
                else if (IsCoAdmin(acptr))
                    strcat(buf, "a Co Administrator");
                else if (IsServices(acptr))
                    strcat(buf, "a Network Service");
                else if (IsOper(acptr))
                    strcat(buf, "an IRC Operator");



-


Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_svsnoop.c)
BULUN,
Kod:

UMODE_NETADMIN | UMODE_WHOIS | UMODE_KIX |

DEGISTIRIN,
Kod:

UMODE_ROOTADMIN | UMODE_NETADMIN | UMODE_WHOIS | UMODE_KIX |
-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_who.c)

BULUN,
Kod:

*umodes = *umodes & (UMODE_OPER | UMODE_LOCOP | UMODE_SADMIN | UMODE_ADMIN | UMODE_COADMIN | UMODE_NETADMIN | UMODE_BOT);
DEGISTIRIN,
Kod:

*umodes = *umodes & (UMODE_OPER | UMODE_LOCOP | UMODE_SADMIN | UMODE_ADMIN | UMODE_COADMIN | UMODE_NETADMIN | UMODE_ROOTADMIN | UMODE_BOT);

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_oper.c)

BULUN,
Kod:

oper_oflags[0].oflag = OFLAG_NETADMIN;
    oper_oflags[0].umode = &UMODE_NETADMIN;
    oper_oflags[0].host = &netadmin_host;
    oper_oflags[0].announce = "is now a network administrator (N)";
    oper_oflags[1].oflag = OFLAG_SADMIN;
    oper_oflags[1].umode = &UMODE_SADMIN;
    oper_oflags[1].host = &sadmin_host;
    oper_oflags[1].announce = "is now a services administrator (a)";
    oper_oflags[2].oflag = OFLAG_ADMIN;
    oper_oflags[2].umode = &UMODE_ADMIN;
    oper_oflags[2].host = &admin_host;
    oper_oflags[2].announce = "is now a server admin (A)";
    oper_oflags[3].oflag = OFLAG_COADMIN;
    oper_oflags[3].umode = &UMODE_COADMIN;
    oper_oflags[3].host = &coadmin_host;
    oper_oflags[3].announce = "is now a co administrator (C)";
    oper_oflags[4].oflag = OFLAG_ISGLOBAL;
    oper_oflags[4].umode = &UMODE_OPER;
    oper_oflags[4].host = &oper_host;
    oper_oflags[4].announce = "is now an operator (O)";
    oper_oflags[5].oflag = OFLAG_HELPOP;
    oper_oflags[5].umode = &UMODE_HELPOP;
    oper_oflags[5].host = NULL;
    oper_oflags[5].announce = NULL;
    oper_oflags[6].oflag= OFLAG_GLOBOP;
    oper_oflags[6].umode = &UMODE_FAILOP;
    oper_oflags[6].host = NULL;
    oper_oflags[6].announce = NULL;
    oper_oflags[7].oflag = OFLAG_WALLOP;
    oper_oflags[7].umode = &UMODE_WALLOP;
    oper_oflags[7].host = NULL;
    oper_oflags[7].announce = NULL;
    oper_oflags[8].oflag = OFLAG_WHOIS;
    oper_oflags[8].umode = &UMODE_WHOIS;
    oper_oflags[8].host = NULL;
    oper_oflags[8].announce = NULL;
    oper_oflags[9].oflag = 0;
    oper_oflags[9].umode = NULL;
    oper_oflags[9].host = NULL;
    oper_oflags[9].announce = NULL;


DEGISTIRIN,
Kod:

 
oper_oflags[0].oflag = OFLAG_ROOTADMIN;
oper_oflags[0].umode = &UMODE_ROOTADMIN;
oper_oflags[0].host = &rootadmin_host;
oper_oflags[0].announce = "is now a Root Administrator (U)";
oper_oflags[1].oflag = OFLAG_NETADMIN;
oper_oflags[1].umode = &UMODE_NETADMIN;
oper_oflags[1].host = &netadmin_host;
oper_oflags[1].announce = "is now a Network Administrator (N)";
oper_oflags[2].oflag = OFLAG_SADMIN;
oper_oflags[2].umode = &UMODE_SADMIN;
oper_oflags[2].host = &sadmin_host;
oper_oflags[2].announce = "is now a Services Administrator (a)";
oper_oflags[3].oflag = OFLAG_ADMIN;
oper_oflags[3].umode = &UMODE_ADMIN;
oper_oflags[3].host = &admin_host;
oper_oflags[3].announce = "is now a Server Administrator (A)";
oper_oflags[4].oflag = OFLAG_COADMIN;
oper_oflags[4].umode = &UMODE_COADMIN;
oper_oflags[4].host = &coadmin_host;
oper_oflags[4].announce = "is now a Co Administrator (C)";
oper_oflags[5].oflag = OFLAG_ISGLOBAL;
oper_oflags[5].umode = &UMODE_OPER;
oper_oflags[5].host = &oper_host;
oper_oflags[5].announce = "is now An Operator (O)";
oper_oflags[6].oflag = OFLAG_HELPOP;
oper_oflags[6].umode = &UMODE_HELPOP;
oper_oflags[6].host = NULL;
oper_oflags[6].announce = NULL;
oper_oflags[7].oflag= OFLAG_GLOBOP;
oper_oflags[7].umode = &UMODE_FAILOP;
oper_oflags[7].host = NULL;
oper_oflags[7].announce = NULL;
oper_oflags[8].oflag = OFLAG_WALLOP;
oper_oflags[8].umode = &UMODE_WALLOP;
oper_oflags[8].host = NULL;
oper_oflags[8].announce = NULL;
oper_oflags[9].oflag = OFLAG_WHOIS;
oper_oflags[9].umode = &UMODE_WHOIS;
oper_oflags[9].host = NULL;
oper_oflags[9].announce = NULL;
oper_oflags[10].oflag = 0;
oper_oflags[10].umode = NULL;
oper_oflags[10].host = NULL;
oper_oflags[10].announce = NULL;

Son olarak,

Klasör: -> Unreal3.2/
Dosya: -> (unrealircd.conf)

BULUN,
Kod:

                netadmin        "netadmin.ircdforum.com";

ÜSTÜNE,
Kod:

                rootadmin        "rootadmin.ircdforum.com";


EKLEYIN,
ilgili alanda make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın.

NOT: RootAdmin flağı (-> U <-) olup, N flağınıda beraberinde kullanabilirsiniz..

RahmetLi 25.Mart.2021 16:06

Cevap: ROOT Admin Rütbesi Oluşturma
 
Hocam herseyi yaptım hatada vermedi make cekınce resetledim eksıksız yaptım ama yıne gırınce network admın yazıyor hostta :S


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:07.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.Navbar with Avatar by Motorradforum