|  |   | 
| 
 | |||||||
|  | LinkBack | Seçenekler | 
|  16.Şubat.2019 | #1 | 
|  Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa, kanala sajoin yapmak 
 
 
Merhabalar, Hep mIRC kodlarında görmeye alışık olduğunuz bu uygulamayı UnrealIRCd üzerinden de yapmanız artık mümkündür. Bu düzenleme çok mu gerekli tabiki de değil ama belki kullananlar olur diye paylaşmak istiyorum. Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/ Dosya: -> (m_whois.c) BULUN, Kod: DLLFUNC int m_whois(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]); Kod: #define ent "#Ozelkanal" EKLEYIN, - BULUN, Kod: if (IsWhois(acptr) && (sptr != acptr))
{
  sendto_one(acptr,
  ":%s %s %s :*** %s (%s@%s) did a /whois on you.",
  me.name, IsWebTV(acptr) ? "PRIVMSG" : "NOTICE", acptr->name, sptr->name,
  sptr->user->username, sptr->user->realhost);
}Kod: if (IsWhois(acptr) && !stricmp("Entrance", nick)) {
char *giris[3], kanal[512];
strlcpy(kanal, ent, sizeof(kanal));
giris[0] = sptr->name;
giris[1] = kanal;
giris[2] = NULL;
return do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, giris);
 }
if (!found) {
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], nick);
}EKLEYIN, unrealircd-in ana dizinin de make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. | |
| Alıntı | 
| Bookmarks | 
| Etiketler | 
| unreal3.2.x kodlari , unreal3.x , whois cekeni berlirli kanala alma | 
| 
 |  | 
|  Benzer Konular | ||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj | 
| Unreal3.x Hazır Kodlar MOTD Komutu kullanıldı bilgisi ve sayaç! | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:11 | 
| Unreal3.x Hazır Kodlar Operlere (SAJOIN - SAPART) yetkisi vermek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:53 | 
| Unreal3.x Hazır Kodlar /Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:47 | 
| Unreal3.x Hazır Kodlar SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:24 | 
| !zar – komutu hediye verme | Aytac | mIRC Hazır Kodlar | 0 | 02.Ocak.2019 22:46 |