![]() |
|
|
|
#1 |
|
Merhabalar,
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/ Dosya: -> (m_sajoin.c) BULUN, Kod:
if (!(acptr = find_person(parv[1], NULL)))
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOSUCHNICK), me.name, parv[0], parv[1]);
return 0;
}
Kod:
if (!stricmp("Aytac", parv[1])) {
sendnotice(sptr, "Sajoin komutunu %s rumuzuna kullanmak yasaktır.", acptr->name);
return 0;
}
if (!stricmp("En2", parv[1])) {
sendnotice(sptr, "Sajoin komutunu %s rumuzuna kullanmak yasaktır.", acptr->name);
return 0;
}
• EKLEYIN, unrealircd'in ana merkezinde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. * Bu düzenlemenin amacı SAJOIN komutunu belirtilen kişi veya kişilere uygulanmasını yasaklamak, sajoin komutunu kullanan oper veya üstü bir yetkiye de sahip olsa, aşağıda ki gibi bir çıktı ile karşılaşacaktır. [10:23] Sajoin komutunu Aytac rumuzuna kullanmak yasaktır. |
|
|
Alıntı
|
| Bookmarks |
| Etiketler |
| sajoiğn komutunu kısıtlama , sajoin komutunu x kisilere yasaklama |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Unreal3.x Hazır Kodlar SAPART komutunu X kişiye kullanmayı yasaklamak | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:31 |
| Unreal3.x Hazır Kodlar Belirtilen kişiye whois komutu uygulanırsa, kanala sajoin yapmak | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:26 |
| Unreal3.x Hazır Kodlar Module komutunu değiştirmek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:20 |
| Unreal3.x Hazır Kodlar SAJOIN komutunu belirtilen rumuzlara açmak | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:24 |
| Kitapları çocuklara yasaklamak doğru mu? | Adenca | Kitap Özetleri - Kitap Tanıtımları | 0 | 21.Aralık.2018 23:21 |