![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Merhaba arkadaşlar,
UnrealIRCd sunucularda /time komutunu uyguladığınız zaman karşınıza aşağıdaki gibi bir çıktı gelmektedir. Önce Tarih, sonra saat şeklinde, Bu yazımda, /time komutunda gelen veriyi tamamen türkçe'ye çevireceğiz. Pek gerekli bir şey mi bence değil, ama Unreal programınızı türkçe'ye çevirmek istediğinizde gerekli olabilir. Ben de olduğu gibi. ;P • Klasör: -> Unreal3.2/src/ • Dosya: -> (s_misc.c) BULUN, Kod:
static char *months[] = { "January", "February", "March", "April", "May", "June", "July", "August", "September", "October", "November", "December" }; static char *weekdays[] = { "Sunday", "Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday", "Saturday" }; DEGISTIRIN, Kod:
static char *months[] = { "Ocak", "Şubat", "Mart", "Nisan", "Mayıs", "Haziran", "Temmuz", "Ağustos", "Eylül", "Ekim", "Kasım", "Aralık" }; static char *weekdays[] = { "Pazar", "Pazartesi", "Salı", "Çarşamba", "Perşembe", "Cuma", "Cumartesi" }; BULUN, Kod:
char *date(time_t clock) { static char buf[80], plus; struct tm *lt, *gm; struct tm gmbuf; int minswest; if (!clock) time(&clock); gm = gmtime(&clock); bcopy((char *)gm, (char *)&gmbuf, sizeof(gmbuf)); gm = &gmbuf; lt = localtime(&clock); #ifndef _WIN32 if (lt->tm_yday == gm->tm_yday) minswest = (gm->tm_hour - lt->tm_hour) * 60 + (gm->tm_min - lt->tm_min); else if (lt->tm_yday > gm->tm_yday) minswest = (gm->tm_hour - (lt->tm_hour + 24)) * 60; else minswest = ((gm->tm_hour + 24) - lt->tm_hour) * 60; #else minswest = (_timezone / 60); #endif plus = (minswest > 0) ? '-' : '+'; if (minswest < 0) minswest = -minswest; (void)ircsprintf(buf, "%s %s %d %d -- %02d:%02d %c%02d:%02d", weekdays[lt->tm_wday], months[lt->tm_mon], lt->tm_mday, 1900 + lt->tm_year, lt->tm_hour, lt->tm_min, plus, minswest / 60, minswest % 60); return buf; } DEGISTIRIN, Kod:
char *date(time_t clock) { static char buf[80], plus; struct tm *lt, *gm; struct tm gmbuf; int minswest; if (!clock) time(&clock); gm = gmtime(&clock); bcopy((char *)gm, (char *)&gmbuf, sizeof(gmbuf)); gm = &gmbuf; lt = localtime(&clock); #ifndef _WIN32 if (lt->tm_yday == gm->tm_yday) minswest = (gm->tm_hour - lt->tm_hour) * 60 + (gm->tm_min - lt->tm_min); else if (lt->tm_yday > gm->tm_yday) minswest = (gm->tm_hour - (lt->tm_hour + 24)) * 60; else minswest = ((gm->tm_hour + 24) - lt->tm_hour) * 60; #else minswest = (_timezone / 60); #endif plus = (minswest > 0) ? '-' : '+'; if (minswest < 0) minswest = -minswest; (void)ircsprintf(buf, "%d %s %d %s ¤ %02d:%02d", lt->tm_mday, months[lt->tm_mon], 1900 + lt->tm_year, weekdays[lt->tm_wday], lt->tm_hour, lt->tm_min, plus, minswest / 60, minswest % 60); return buf; } UnrealIRCd'in ana dizininde make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Artık sunucunuz üzerinde /time komutu uygulandığında, kişilere program tarafından gösterilecek çıktı aşağıdaki gibi olacaktır. |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
unreal saat turkce yapma , unreal tarih turkce yapma , unreal3.2.x , unreal3.x |
Seçenekler | |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Şu an saat kaç? | Ozge | Forum Oyunları | 260 | 10.Ocak.2022 12:32 |
vBulletin 4.x eklenti Çevrimiçi Olarak Geçirilen Zaman sistemi - Türkçe - IWT - Time Spent Online | Aytac | vBulletin 4.x Eklentileri | 2 | 12.Mayıs.2021 20:35 |
Unreal3.x Hazır Kodlar Kill komutundaki sebebi sabitlemek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:19 |
Unreal3.x Hazır Kodlar Admin komutundaki bilgileri özelde göstermek | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 01:08 |
Saat Neden Geride ? | diShy | Komik Fıkralar | 1 | 17.Aralık.2018 01:50 |