16.Şubat.2019
|
#1
|
Guest
Üye No:
Şehir:
Beğendikleri:
Alınan Beğeni:
Ruh Hali
Kan Grubum:
|
Unreal NOTICE kullanımını kısıtlamak
Merhaba,
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> <m_message.c>
BULUN:
Kod:
if (parc < 3 || *parv[2] == '')
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]);
return -1;
}
ALTINA:
Kod:
if (cmd == "NOTICE")
{
if (*parv[1] == '#')
{
if (!IsARegNick(sptr) || IsULine(sptr)) {
sendto_one(sptr, "NOTICE :* Sunucu üzerinde NOTICE komutunu kullanabilmeniz için rumuzunuz kayıtlı olması gerekmektedir.", me.name, sptr->name);
return -1;
}
}
}
EKLEYIN, ilgili alanda make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde NOTICE kullanımını sadece rumuzu kayıtlı olan kişilerin kullanmasına izin vermiş olursunuz.
[COLOR=Red] NOT: [COLOR=Black]Message.c editi kime aittir bilmiyorum google'da dolaşırken bulmuş olduğum bir kodçuk IsOper(sptr) tanımlaması ile verilmiş yani sunucuda sadece operlerin kullanmasına istinaden vermişler kodu ben de kayıtlı rumuzların kullanması için düzelttim.
|
|
Alıntı
|