![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
![]()
Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: (m_kick.c) Bu düzenleme ile sunucunuzda herhangi bir oda içerisinde /kick #kanal rumuz sebep komutunu kullandığınız taktirde, UnrealIRCd tarafından komutun uygulandığı kanal otomatik olarak temizlenecektir. BULUN, Kod:
} else { /* NORMAL */ sendto_channel_butserv(chptr, sptr, ":%s KICK %s %s :%s", parv[0], chptr->chname, who->name, comment); } } ALTINA, Kod:
static int ent =0; #define tekrar 100 #define channelclear "ChanServ" for (ent=0; ent<tekrar; ent++) sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s!%s@%s PRIVMSG %s :4•", channelclear, channelclear, me.name, chptr->chname); EKLEYIN, unrealin ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın. NOT: Büyük sunucularda kullanmanız şu anki hâliyle önerilmez.) |
|
Alıntı
|
Bookmarks |
Etiketler |
kick oto kanal temizleme , unreal3.2.x , unreal3.x |
|
|
![]() |
||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Unreal3.x Hazır Kodlar KICK mesajı sabitleme | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:54 |
Unreal3.x Hazır Kodlar /Oper nick şifre komutundan sonra belirtilen rumuzu belirtilen kanala alma | Aytac | Unreal3.x - Hazır Kodlar | 0 | 16.Şubat.2019 00:47 |
Kuru temizleme nasıl yapılıyor? | Adenca | Bunları Biliyor musunuz? | 0 | 10.Ocak.2019 12:55 |
Kanal (Ark) Nedir? | Rwa | Coğrafya | 0 | 06.Ocak.2019 22:44 |
/del [Kanal Temizlemek] | Aytac | mIRC Parça Kodlar | 0 | 01.Ocak.2019 14:26 |